Afscheid van een warme winter. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Elly en Hans Vugt - WaarBenJij.nu Afscheid van een warme winter. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Elly en Hans Vugt - WaarBenJij.nu

Afscheid van een warme winter.

Door: Elly en Hans

Blijf op de hoogte en volg Elly en Hans

12 Februari 2009 | Spanje, Madrid

De korte zomertijd zit er al weer bijna op, dus nog even een paar zomerse plaatjes en een paar belevenissen.

Bijzondere belevenissen waren er niet. We hebben een paar dagen een autootje gehuurd en we hebben het eiland rond gereden en verkend. De omgeving is zoals eerder verteld zeer afwisselend. Het is een grote lavarots, maar toch veel afwisselende natuur. De mooiste bossen zijn aan de noordoost zijde daar is het ook het meest vochtig. Door de grote hoogte verschillen is er ook wolkenvorming; de vochtige warme lucht stijgt op en condenseert tegen de hogere koude luchtlagen. Het is een leuke ervaring om met de auto door de wolken op te stijgen en dan even later boven de wolken een heel nieuw verrassend uitzicht te zien. En je bent dan meteen weer in een mooie zonnige omgeving.

Het ressort waar we verblijven is heel mooi met alle mogelijke voorzieningen en wordt perfect onderhouden. Een echte aanrader voor een luxe en luie vakantie.

We zijn ons mentaal al aan het voorbereiden op de koude en vochtige omgeving in ons eigen landje en zullen met enige tegenzin afscheid nemen van de Canarische winter.

Tot ziens en bedankt voor de reacties,

Elly en Hans

• 13 Februari 2009 - 10:49

Richard & Dittie:

Goede reis terug, mooie foto's.

• 13 Februari 2009 - 12:49

Nico & Nel:

Goed dat jullie je voorbereiden op het slechte weer hier. Hoe doe je dat eigenlijk?
    Goede terugreis!

Elly en Hans

Elly en Hans van Vugt zijn met pensioen en hebben na een vakantie met de caravan naar Frankrijk en Italië, een wereldreis gemaakt. Tijdens de de reis zijn de volgende landen bezocht: Nederland>India>China>Japan>Australië> Chili>Venezuela>Curacao>Nederland. Inmiddels zijn we weer terug, maaar we laten voorlopig de weblog intact, als mogelijke informatiebron voor andere reizigers. Daarnaast proberen we zoveel mogelijk als onze financiën het toelaten op reis te gaan binnen en buiten Europa.