Met dochter en kleinzoons naar Lanzarote - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Elly en Hans Vugt - WaarBenJij.nu Met dochter en kleinzoons naar Lanzarote - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Elly en Hans Vugt - WaarBenJij.nu

Met dochter en kleinzoons naar Lanzarote

Door: Elly en Hans

Blijf op de hoogte en volg Elly en Hans

19 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Na onze werkvakantie in Zuid Tirol zijn we nu echt met vakantie naar Lanzarote één van de Canarische eilanden.
We zijn met zijn vijven Hedwig, Jordy, Martijn, Elly en Ik. Het is een heel ander soort vakantie.
Voor de jongens was het hun eerste vliegreis, wat natuurlijk spannend was en vol nieuwe dingen.
Op Lanzarote van het vliegveld naar het resort waar de twee weken verblijven. Dat zat ziet er goed uit. En ruime woonkamer, twee slaapkamers en twee badkamers en uitzicht op zee. Het is twee minuten lopen naar het strand en bij het resort is ook nog een zwembad waar we ons kunnen vermaken.
We hebben het dan ook best naar onze zin; veel zwemmen, snorkelen in zee en een paar mooie wandelingen. Ook een bezoek aan de vulkaan. We zien geen lava, maar de hitte is goed voelbaar en er zijn een paar spectaculaire demonstraties met vuur en spuitent water. Hedwig en de jongens gaan ook duiken. Hedwig heeft haar duikbrevet al, maar voor de jongens is het eerste keer. De eerste duik is in een ondiepe baai, maar de volgende duik gaat in een andere baai en daar gaan ze nog een keer maar dan in dieper water. Het enthousiasme is groot, dat is duidelijk.
Elly en ik doen de gebruikelijke dingen zoals wandelen en zwemmen en met openbaar vervoer op onderzoek uitgaan.
Deze keer hebben we een beter internetverbinding, zodat het nu waarschijnlijk wel lukt om foto’s over te zetten. De foto’s uit Zuid Tirol zal ik ook proberen alsnog te plaatsen.
De temperatuur is hier rond de 28 graden, met veel wind zodat het goed is uit te houden.
Tot een volgend berichtje dan maar weer.

• 19 Juli 2010 - 13:13

Renie:

Leuk om jullie verslag te lezen!!!!!!
    Geniet van deze weken samen zijn. Het weer is hier ook prachtig zon en een heel klein windje.
    Verwen de kleinzoons flink, teveel kan echt geen kwaad.
    Groetjes van jullie schoonzus

• 19 Juli 2010 - 13:19

Opa Pijp - Oma Nally:

Geweldig dat jullie het naar de zin hebben. Genieten maar van zon - eiland - vliegmasjien - van elkaar - en van alle nieuwe dingen!

• 19 Juli 2010 - 18:55

Marco:

Hallo allemaal,

Leuke foto's en reisverslag. Het gaat jullie prima zo te lezen. Nog heel veel plezier de volgende dagen.

Groetjes,
    Vera, Jolien en Marco.

• 20 Juli 2010 - 11:58

Ap En Olga:

Leuk verslag en jullie genieten enorm. Zelf ook nog een tochtje op een kameel gemaakt?
    Veel plezier nog,groetjes Ap en Olga

• 20 Juli 2010 - 11:59

Ap,olga:

lees thuis onze mail op
    le eigen mail-adres, ap olga

• 20 Juli 2010 - 12:43

Klaas:

Ik zie nu wat een mooi plekje ik mis, nu ik niet aan de geplande zeiltocht kon meedoen.
    Ik plan nu om vanuit Frankrijk mee naar het noorden te varen, dus mis ik nog steeds jullie paradijsje. Veel plezier!

Elly en Hans

Elly en Hans van Vugt zijn met pensioen en hebben na een vakantie met de caravan naar Frankrijk en Italië, een wereldreis gemaakt. Tijdens de de reis zijn de volgende landen bezocht: Nederland>India>China>Japan>Australië> Chili>Venezuela>Curacao>Nederland. Inmiddels zijn we weer terug, maaar we laten voorlopig de weblog intact, als mogelijke informatiebron voor andere reizigers. Daarnaast proberen we zoveel mogelijk als onze financiën het toelaten op reis te gaan binnen en buiten Europa.