Reis kriebels - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Elly en Hans Vugt - WaarBenJij.nu Reis kriebels - Reisverslag uit Florida, Verenigde Staten van Elly en Hans Vugt - WaarBenJij.nu

Reis kriebels

Door: Elly en Hans

Blijf op de hoogte en volg Elly en Hans

13 Januari 2008 | Verenigde Staten, Florida

Zondag 13 januari 2008.

“Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.”
Ondanks onze activiteiten als baliemedewerkers en rondleider op de nieuwe molen “Het Jonge Schaap,” op de Zaanse Schans, gaan te toch een kort reisje maken.
We hebben weer de reiskriebels en gaan weer naar warmere streken.
Het is een experiment, want er verscheen een aanbieding op internet voor een “gratis” verblijf van 17 dagen in Florida met een cruise naar de Bahama’s en gratis gebruik van een auto voor 6 dagen.
De voorwaarden zijn, een bezoek aan een verkoop presentatie van 90 minuten voor time-sharing vakantiewoningen in Florida.
Er wordt wel een garantiebetaling gevraagd van 600 euro. Maar na uitgebreid telefoneren (via skype) en onderzoek op internet blijkt het toch redelijk betrouwbaar over te komen. Alleen de vliegreis moeten we betalen plus toeristenbelasting, we zien wel.
We zijn benieuwd en zullen de lezers op de hoogte houden.
We vertrekken 14 januari met Martinair en komen 1 februari weer terug.

Tot ziens, Elly en Hans

• 13 Januari 2008 - 12:43

Mariska:

Veel plezier!!!!!!
    Groetjes, Peter en Mariska

• 13 Januari 2008 - 18:09

Eelco:

Wat een spannend experiment! Ben benieuws hoe jullie de verkoop presentatie ervaren, of dat de babbels er zo gehaaid zijn dat jullie toch met een time-sharing contract terugkomen. Sterkte en veel plezier!

Bas en Eelco

• 15 Januari 2008 - 07:22

Kitty Meulenbeld:

Dag Hans en Elly,
    Veel plezier - en ik spreek je graag weer in februari, groetjes Kitty

• 16 Januari 2008 - 10:44

Nico & Nel:

Toe maar! Gelijk hebben julle. Zie mijn situatie. Het gaat naar omstandigheden goed met mij. Veel plezier gewenst!

Elly en Hans

Elly en Hans van Vugt zijn met pensioen en hebben na een vakantie met de caravan naar Frankrijk en Italië, een wereldreis gemaakt. Tijdens de de reis zijn de volgende landen bezocht: Nederland>India>China>Japan>Australië> Chili>Venezuela>Curacao>Nederland. Inmiddels zijn we weer terug, maaar we laten voorlopig de weblog intact, als mogelijke informatiebron voor andere reizigers. Daarnaast proberen we zoveel mogelijk als onze financiën het toelaten op reis te gaan binnen en buiten Europa.